بیست و دومین نشست معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد برگزار شد

به بیست و دومین نشست معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور به صورت حضوری و برخط در محل دبیرخانه شورایعالی برگزار شد.

 در این نشست که با حضور ویدئوکنفرانسی مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان‌های مناطق آزاد برگزار شد، اولویت های و مسائل اصلی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری با تاکید بر بودجه جاری و عمرانی سازمان های مناطق آزاد و تبیین بسته های سرمایه گذاری در این حوزه مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

غلامرضا خلیلی نیا سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی در این نشست در خصوص اقدامات، اولویت‌ها و موضوعات فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق گزارشی ارائه داد.

ارائه منشور فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارائه سند نگارش پشتوانه نظری بودجه، ارائه سامانه آماری معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و ارائه آیین نامه سرنخ (سرای نوآوری و خلاقیت مناطق آزاد) از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست است.

مسعود حسین پور مشاور و قائم دبیر در ستاد جهش سرمایه گذاری و صادرات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حجت الاسلام محمدی مشاور دبیر در امور ایثارگران دبیرخانه شورایعالی، محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی به عنوان سخنران در این نشست حضور داشتند به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود پرداختند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11691

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: