امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد ماکو و دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران

در راستای تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اهداف توسعه پایدار مناطق آزاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد ماکو و دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به عنوان تنها دانشکده تحصیلات تکمیلی مستقل محیط زیست کشور به امضای مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و رئیس دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران رسید.

این تفاهم نامه با هدف ایجاد شبکه ارتباطی مناسب، ظرفیت سازی برای اجرای همکاری های مشترک در زمینه های پژوهشی و آموزشی و استفاده از توان نیروهای متخصص، تشکیل هسته های تخصصی و تیم های کاری پویا با رعایت اصول کار جمعی و برخوردار از بهره وری مناسب، حمایت فنی و نظارتی و ایجاد سمن های مردمی در حوزه های مرتبط امضا شد.

همچنین پشتیبانی علمی، آموزشی و مشاوره ای دانشکده از سازمان در راستای امور زیربنایی، عمرانی و آبادانی، رشد و توسعه اقتصادی و سایر امور ذیل ماده ۵ اساسنامه سازمان منطقه آزاد ماکو، بهبود کیفیت محیط زیست منطقه آزاد بر اساس شاخص های توسعه پایدار نیز از اهداف امضای این تفاهم نامه بود.

پیاده سازی نظام مدیریت محیط زیست با تاکید بر برنامه ریزی، اجرا، نظارت ممیزی و با رویکرد دانش بنیان، تقویت سازوکار نظارتی و پایش محیط زیست مطابق ضوابط و استانداردهای جاری کشور و نیز کمک به ارتقای فعالیت ها و برنامه توسعه ای سازمان منطقه آزاد ماکو در این تفاهم نامه لحاظ شده است.

در این دیدار تبادل نظر در خصوص مسائل محیط زیستی منطقه آزاد ماکو و به همکاری در خصوص پایش شاخص های محیط زیستی منطقه آزاد ماکو و تهیه گزارش وضعیت محیط زیست منطقه آزاد ماکو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10838

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: