مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در اولین کارگروه توسعه کریدور شرق؛

محور توسعه شرق را وارد چرخه عمل خواهیم کرد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در اولین کارگروه کریدور شرق که به میزبانی چابهار برگزار شد گفت: در اولین نشست به یک وفاق و همدلی فرامنطقه‌ای دست یافتیم و محور توسعه شرق در چرخه عمل قرار گرفته است.

امیر مقدم ظرفیت منطقه آزاد را راهبردی و توسعه‌ای عنوان کرد و اظهار داشت: مقدمات کار از زیرساخت‌های بندری تا ترانزیتی به بهترین نحو ممکن آماده شده و ما باید با این داشته‌ها شروع و در ادامه راه با کارگروه‌های دیگر رفع موانع کرده و از ظرفیت‌های موجود صددرصد نهایت استفاده را داشته باشیم.

مقدم، فعال کردن کریدور شرق را از نیازهای توسعه منطقه ای، ملی و در نهایت بین‌المللی عنوان کرد و گفت: حضور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کریدور شرق درچابهار را یک فرصت فرامنطقه‌ای و باز شدن پنجره جدید در توسعه شرق را نشان از پویایی این کریدور که در آینده‌ای نزدیک برای همه قابل لمس خواهد بود دانست.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری برای تمامی فعالین اقتصادی در بسته‌های مختلف آماده و در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی به آنها تقدیم شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در پایان گفت: مصوبات این کارگروه تا یک ماه دیگر اجرایی و نشست بعدی که دبیرخانه اصلی و مرکز آن منطقه آزاد چابهار است در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12834

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: