دیدار جمعی از خیرین مدرسه ساز به همراه نماینده مردم چابهار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار

معین‌الدین سعیدی نماینده حوزه انتخابیه مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی و جمعی از خیرین مدرسه ساز با امیر مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار دیدار کردند.

در این جلسه مدیرعامل سازمان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: ما در کنار خیرین مدرسه ساز هستیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا نگاه اقتصادی منطقه آزاد چابهار در کنار نگاه مردمی باشد و بایستی با تدبیر و تفکر درست در این حوزه اقدام نماییم.

امیر مقدم همچنین تصریح کرد: لازم است در دو حوزه مدرسه سازی و زیرساخت‌های شهری، حتما شدت وحدت را دو چندان کنیم و در حوزه شهری بایستی زیر ساخت‌ها را افزایش دهیم.

مقدم عنوان کرد: مدرسه سازی جزو برترین فعالیت‌های عام‌المنفعه در استان می‌باشد و خواستار تلاش مضاعف همه دست‌اندرکاران و مسئولین مرتبط را برای رخت بر بستن فقر آموزشی و محرومیت از چهره استان شد. وی اضافه کرد: این امر مستلزم نگاه ویژه و یاری است.

در این دیدار شهرکی و براهویی از خیرین مدرسه ساز استان از دستاوردها و فعالیت‌هایی که در طول این سالها داشتند، گزارشی ارایه کردند.

در ادامه شهرکی گفت: تلاش و همت سازمان منطقه آزاد و خیرین در این حوزه ستودنیست.

وی ابراز امیدواری کرد با مشارکت هر چه بیشتر سازمان و با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط سازمان در هم‌افزایی با دیگر خیرین در این حوزه، نگاه ویژه تری داشته باشد.

همچنین در این جلسه خیرین از مشکلات و موارد پیش رو در روند تکمیل پروژه‌های مدرسه سازی گزارشی ارایه کردند.

نماینده مردم هم در این نشست ضمن ابراز رضایت از میهمانان حاضر در امر مدرسه سازی اظهار کرد: این عزیزان، از جمع خیرین مدرسه سازی که در این زمینه در حال فعالیت هستند ۷۰ تا ۸۰ درصد مدرسه سازی را در چابهار را در دست اجرا دارند و تاکنون کارهای خوبی انجام داده و به ثمر رسانده‌اند. معین‌الدین سعیدی ضمن تقدیر از نقش خیرین و موسسات خیریه در امر تعلیم و آموزش در استان، بر ضرورت توجه و مشارکت دادن بیشتر خیرین در حوزه سلامت، مدرسه‌سازی، مسکن‌سازی و رفع آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

در پایان این نشست خیرین، از سازمان منطقه آزاد در برگزاری همایش خیرین ملی مدرسه ساز در تهران (اردوگاه باهنر) دعوت به همکاری و مشارکت نمود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12496

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: