تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره «کیش، بهشت خانواده» تا پایان بهمن‌ماه

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از تمدید ارسال آثار به نخستین جشنواره «کیش، بهشت خانواده» تا بهمن‌ماه خبر داد.

 سید علیرضا فاطیمان‌پور با اعلام این خبر گفت: با توجه به اضافه‌شدن یک قسمت جدید به جوایز این رویداد و همچنین استقبال مخاطبان حضور در جشنواره، مدت زمان ارسال آثار به رویداد یادشده تا روز نوزدهم بهمن ماه تمدید شد.
فاطیمان‌پور افزود: اختتامیه نخستین جشنواره کیش بهشت خانواده نیز روز ۶ اسفند و مصادف با اعیاد مبارک شعبانیه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.
وی همچنین از تغییر مبالغ جوایز این جشنواره خبر داد و گفت: جوایز برگزیدگان دوم به ۲۰۰میلیون ریال و برگزیدگان سوم نیز به ۱۵ میلیون ریال ارتقا پیدا کرد.
سپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: بعد از تصمیم شورای سیاست‎‌گذاری، نظر بر این شد که بخش آزاد نیز به جشنواره کیش بهشت خانواده اضافه شود و علاقمندان می‌توانند با همان موضوعات جشنواره و بدون در نظر گرفتن تولید محتوای مرتبط با کیش در این رقابت فرهنگی و هنری حضور پیدا کنند.
فاطیمان‌پور در ادامه عکس، فیلم‌ صدثانیه‌ای و طراحی پوستر را ۳ بخش جشنواره معرفی کرد و افزود: در بخش آزاد علاقمندان می‌توانند با موضوعات «خانواده و نشاط اجتماعی»، «حریم خانواده و احترام به قانون» و «خانواده و محیط زیست» در جشنواره شرکت کنند.
وی تصریح کرد: هنرمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در جشنواره کیش بهشت خانواده می‌توانند به تارنمای اینترنتی festival.kish.ir  مراجعه کنند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12732

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: