گروسی:

آموزش‌های مهارتی شاغلان اصناف منطقه آزاد ماکو براساس فناوری‌ جدید ارائه شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اهمیت آشنایی اصناف به حق و حقوق و مزایای فعالیت در منطقه آزاد گفت: آموزش‌های مهارتی شاغلان اصناف منطقه آزاد ماکو براساس فناوری‌ جدید ارائه شود.

حسین گروسی در آئین گرامیداشت روز اصناف شهرستان شوط افزود: زیربنای حرکت های فرهنگی کسب روزی حلال است و باید برای ترویج فرهنگ کسب و کار تلاش بیشتری کرد.

گروسی با بیان اینکه اصناف بیشترین جمعیت اقتصادی منطقه را تشکیل می دهند افزود: آشناسازی این قشر با نحوه اعمال معافیت مالیاتی موضوع ماده ۱۳ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد ضروری است.

وی با اشاره به اتمام فنس کشی منطقه آزاد ماکو در آینده نزدیک ادامه داد: اصناف و فعالان اقتصادی در صورتیکه پروانه کسب خود را از منطقه آزاد ماکو اخذ نمایند مشمول معافیت مالیاتی خواهند بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو به توزیع متوازن امکانات و اعتبارات در بین شهرستان های مستقر در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی برنامه های توسعه این سازمان در راستای توسعه متوازن در بین تمامی شهروندان منطقه آزاد ماکو برنامه ریزی شده است.

فرماندار شهرستان شوط نیز اصناف را پیش قراولان صحنه های انقلابی دانست و گفت:‌بدون همراهی اصناف و کسبه مسیر توسعه کشور و انقلاب با مشکل مواجه می شود.

شهروز بابازاده افزود: اصناف همواره بازوهای توانمند تولید و اقتصاد بودند و همراهی این قشر در تحقق شعار سال بسیار حائز اهمیت است.

شایان ذکر است: در این آئین از روسای اتحادیه های مجمع امور صنفی شهرستان شوط تجلیل شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11115

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: