مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

قشم در آینده به شهر‌های دارای شبکه توزیع هوشمند آب تبدیل خواهد شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی خوب انجام شده موضوع هوشمندسازی توزیع آب در قشم با سرعت خوبی در حال انجام است و این جزیره در آینده تبدیل به یکی از نخستین مناطق دارای شبکه توزیع هوشمند آب می‌شود.

عادل پیغامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آیین آغاز به کار عملیات اجرایی آب‌شیرین‌کن ساحلی قشم که با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور برگزار شد، گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی خوب انجام شده موضوع هوشمندسازی توزیع آب در قشم با سرعت خوبی در حال انجام است و این جزیره در آینده تبدیل به یکی از نخستین مناطق دارای شبکه توزیع هوشمند آب می‌شود.

عادل پیغامی در آیین آغاز به کار عملیات اجرایی آب‌شیرین‌کن ساحلی قشم که با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور برگزار شد، اظهار کرد: تکمیل رینگ آبدهی و تامین آب مورد نیاز ساکنان جزیره قشم و روستا‌های همجوار در منطقه آزاد قشم، ماموریت مهمی است، اما پایان خدمت‌رسانی نیست.

وی ادامه داد: پس از تامین آب مورد نیاز، موضوع بهسازی تجهیزات و اتصالات، کاهش اتلاف آب تولید شده در شبکه توزیع و هوشمندسازی شبکه توزیع آب درون شهری قشم اقدامات دارای اهمیت برای خدمات رسانی مناسب به قشموندان و گردشگران جزیره است.

پیغامی با بیان اینکه کم کاری برخی دستگاه‌ها در زمینه رفع مشکل آب روستا‌های جزیره قشم مشخص است، افزود: تمامی نهاد‌ها و وزارتخانه‌ها باید برای رفع تنش آبی در تمامی نقاط این جزیره پای کار بیایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از هم اکنون باید جهت رفع تنش آبی و بحران کم آبی در جزیره قشم برای تابستان سال آینده برنامه ریزی صورت گیرد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12873

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: