پایانه هوشمند فرودگاه کیش، گامی بلند در راستای توسعه گردشگری کیش

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش از قابلیت پذیرش سالانه ۶ میلیون مسافر و گردشگر از طریق پایانه جدید فرودگاه کیش خبر داد.

عزت‌الله محمدی با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب و ایجاد امنیت و آرامش برای مسافران و گردشگران از بدو ورود به فرودگاه کیش تا سوار شدن به هواپیما گفت: تلاش ما بر این است تا با تکمیل زیرساخت ها و جدیدترین خدمات تا ۴ ماه آینده، پایانه جدید فرودگاه به یکی از فرودگاه های هوشمند کشور تبدیل شود.

محمدی، فرودگاه جدید کیش را فاقد هرگونه خطای انسانی عنوان کرد و افزود: فعالیت در این فرودگاه به صورت هوشمند بوده و عوامل انسانی تنها کار نظارت را بر عهده دارند.

وی از پیگیری برای راه‌اندازی سیستم پارک هوشمند هواپیما در پایانه جدید خبر داد و اظهار داشت: فرودگاه کیش تنها فرودگاه کشور است که دو هواپیما به طور همزمان در کنار پل پهلو می گیرند.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش خاطر نشان کرد: پذیرش مسافر از هر پیشخوان، تفکیک بار همراه مسافر از طریق سیستم انتقال بار بدون کمک نیروی انسانی و بدون خطا با سرعت بالا ار امکانات این فرودگاه به شمار می رود.

محمدی گفت: مسافران و گردشگرانی که بار به همراه ندارند می‌توانند از طریق ۴ دستگاه تعبیه شده در فرودگاه کارت پرواز خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به تخلیه سریع بار مسافران به وسیله ۱۰ پل تلسکوپی در این فرودگاه عنوان کرد: این اقدام نقش مهمی در کنترل ترافیک و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران دارد.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش تاکید کرد: مسافران و گردشگرانی که قصد سفر ازجزیره کیش را دارند می‌توانند پیش از ورود به فرودگاه با مراجعه به سایت kishports.ir از شماره پیشخوان و خروجی خود برای سوار شدن به هواپیما اطلاع پیدا کنند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12825

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: