مدیرعامل سازمان منطقه آزاد:

۶۵۰ هکتار از اراضی واگذار شده به افراد خاص در قشم بازپس گرفته شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون بیش از ۶۵۰ هکتار از اراضی که در دوره‌ های گذشته در این جزیره به افراد خاص واگذار شده بود، بازپس گرفته و به بیت‌ المال برگردانده شده است. 

این مطلب را افشار فتح الهی در هشتمین مرحله آغاز به کار پروژه مسکن جوانان جزیره قشم در شهر لافت و روستاهای گورزین، طولا و حمیری این جزیره عنوان کرد.

وی گفت: با اجرای هشتمین مرحله از واگذاری زمین، طرح مسکن جوانان در ۴۱ روستا و چهار شهر جزیره قشم آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: پیشرفت پروژه مسکن جوانان جزیره قشم در راستای اجرای نهضت ملی مسکن و وعده دولت مردمی سیزدهم انجام‌ شده و در حال حاضر پیشرفت بسیار خوبی نسبت به سایر نقاط کشور دارد.

فتح الهی اضافه کرد: با اجرای طرح مسکن جوانان جزیره قشم تاکنون ۲۸۰ هکتار زمین به مردم برای رفع مشکل مسکن جوانان بومی این منطقه واگذار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌ های بسیاری در جزیره قشم وجود دارد و تجربه دولت مردمی نشان داده که در صورت وجود اراده، می‌ توان برای خدمت‌ رسانی به مردم تلاش کرد.

طرح مسکن جوانان قشم، مصداق کار جهادی

حجت‌ الاسلام غلامرضا حاجبی امام‌ جمعه شهرستان قشم نیز در این آیین اظهار داشت: طرح مسکن جوانان جزیره قشم یکی از مصادیق کار جهادی برای ساکنان جزیره قشم است که می‌تواند منشا خیر و برکت باشد.

وی توضیح داد: برخی افراد با تخریب چهره مدیران و کوچک نمایی و سیاه نمایی به دنبال ایجاد ناامیدی برای مردم هستند و در مقابل آنان باید به تبیین دستاوردها و عملکردها برای مردم پرداخت.

بر اساس این گزارش، همزمان با آغاز به کار هشتمین مرحله طرح مسکن جوانان جزیره قشم، کلنگ احداث مسجد فتح در شهر تاریخی لافت به زمین خورد.

در این مراسم افشار فتح الهی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت‌ الاسلام غلامرضا حاجبی امام‌جمعه شهرستان، سرهنگ حجت امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، سرهنگ محراب کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان قشم و جمعی از مسوولان اجرایی و ساکنان در شهر لافت حضور داشتند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=9937

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: