فوت یه نوجوان دیگر در تصادف با موتور شارژی در کیش

آقایان ، موتور شارژی جان چند نفر دیگر را باید بگیرد تا به خودتان بیایید ؟ !

استفاده از موتور شارژی در کیش ، باز هم قربانی گرفت و معلوم نیست چند نوجوان دیگر را باید از دست بدهیم تا مسوولین امر به خود بیایند . در مطلبی هشدار داده بودیم که باید به وضعیت اجاره موتور شارژی در کیش سر و سامانی داد اما بعد از درج آن مطلب تا کنون دست کم ۶ نفر جانشان را از دست دادند و ده ها نفر در تصادفات مصدوم شدند!
در مطلب قبلی خواستار ضابطه مند شدن اجاره موتور شارژی در کیش شدیم و در خواست داشتیم که اجاره دادن موتور شارژی را برای زیر درختی ها سخت کنید ، و اجاره موتور شارژی را به جایگاه هایی بسپارید که مجوز قانونی ایستگاه دارند تا با نظارت و سختگیری بیشتر بتوانید از امنیت موتور شارژِیها و استاندارد بودن آنها ( استاندارد جهانی نمی خواهیم ) همین که ترمز داشته باشد و در هنگام اجاره دادن کنترل شود که راکب توانایی راه بردن موتور را داشته باشد و حداقل کلاه ایمنی به راکب ارائه شود کافیست و اینکه در صورت بروز حادثه شخصی پاسخگو باشداما انگار هیچ گوش شنوایی وجود ندارد و معلوم نیست چه کسی یا چه کسانی از بی سرو سامانی اجاره موتور شارژی سود می برد ؟

چند خانواده باید عزا دار شوند تا به خود بیایید ، چند گردشگر باید آسیب جدی ببینند و خاطره ای تلخ از سفر به کیش را همراه خود کنند و اسیر بیمارستان و درمان شوند ؟! چند کیشوند که به علت نبود سیستم حمل و نقل عمومی کارآمد و گرانی افسار گسیخته خودرو در این کشور مجبورند از موتور های شارژی استفاده کنند آسیب ببینند تا به خود بیایید؟!

جا دارد در پایان این مطلب ضایعه درگذشت کسری صابر فخر را خدمت خانواده محترم صابر فخر تسلیت عرض نموده و از خداوند منان طلب رحمت و مغفرت برای مرحوم و صبر جزیل برای بازماندگان داریم.

جالب است بدانید در زمان تنظیم این خبر گزارش های مردمی  حاکی از فوت یک نوجوان دیگر در جزیره کیش و در تصادف با موتور شارژی است.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11349

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: