فرصتی برای رونق و احیای تجارت و ترانزیت؛

آزاد شدن واردات خودروهای کشنده، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و ون به مناطق آزاد

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد جابهار، از آزاد شدن واردات انواع خودروهای کشنده، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و ون به مناطق آزاد خبر داد.

 رسول بهزادی، با اعلام خبر فوق اظهار داشت: عطف به مصوبه هیات وزیران، واردات انواع خودروهای کشنده، کامیون، اتوبوس، مینی بوس و ون که سن خودرو بر مبنای سال ساخت در زمان ورود به کشور کمتر از ۵ سال باشد، به مناطق آزاد، آزاد شد.

بهزادی با بیان اینکه هدف ما تسهیل تجارت و صادرات در منطقه آزاد چابهار علی الخصوص استان و رفاه مردم شریف استان، فلذا این امر موجبات فراهم نمودن رضایت ایشان را در پی خواهد داشت و همچنین نقش پر رنگ و بسزایی در نوسازی حمل و نقل و ترانزیت و ناوگان شهری را به همراه دارد.

وی با اشاره به اهمیت این مقوله گفت: از لحاظ استراتژیک بندر چابهار بسیار مورد توجه بوده و به همین منظور نیاز به ایجاد زیرساخت‌های مهم و مجهز می باشد که برای نوسازی ناوگان حمل و نقل و ترانزیت این امر بسیار حائز اهمیت می باشد.

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار همچنین بیان کرد: یقیناً واردات خودرو دست دوم هم فرصتی برای رونق و احیای تجارت و ترانزیت و هم از لحاظ نوسازی در ناوگان حمل و نقل شهری بسیار به نفع مردم خواهد بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12459

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: