طرح بازنگری قانون مناطق آزاد در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی می‌شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه طرح بازنگری قانون مناطق آزاد به زودی آماده و به کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه خواهد شد، گفت: این طرح مجموعا ۱۴ ماده واحده دارد و نقطه نظرات شورای عالی مناطق آزاد در قبال این طرح اخذ شده است.

 محمد علی‌پور با اشاره به سرنوشت طرح بازنگری قانون مناطق آزاد، اظهار داشت: طرح بازنگری قانون مناطق آزاد در مدت زمان نه چندان دوری به کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه خواهد شد تا در صورت تصویب به صحن علنی مجلس ارائه شود.

وی با بیان اینکه در راستای تدوین این طرح کمیسیون در هفته‌های گذشته جلسه‌ای را با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد برگزار کرد، ادامه داد: در این جسله نقطه نظرات مسئولین  شورای عالی مناطق آزاد برای پخته‌تر شدن طرح مذکور اخذ شد. در راستای تدوین این طرح بازدید‌هایی از مناطق آزاد صورت گرفت تا مشکلات در این بخش به درستی احصا شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرح بازنگری قانون مناطق آزاد ۱۲ ماده داشته که در راستای بررسی آن در کمیسیون دو ماده دیگر به این طرح افزوده شد. طرح بازنگری قانون مناطق آزاد به زودی نهایی و به کمیسیون اقتصادی مجلس ارائه خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10694

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: