انعقاد تفاهم نامه همکاری میان شرکت مهندسی و توسعه نفت و منطقه آزاد اروند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از انعقاد تفاهم نامه همکاری این سازمان با شرکت مهندسی و توسعه نفت با محوریت تسهیل و تسریع فرایندهای واردات،ترخیص و تشریفات گمرکی؛ خبر داد.

علی زارعی ضمن بیان اینکه در دومین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تفاهم نامه همکاری میان شرکت متن و منطقه آزاد اروند به امضا رسید، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد اروند جهت ارازن تر شدن بهای تمام شده پروژه های شرکت متن در منطقه غرب کارون جهت تأمین و واردات تجهیزات و کالاهای مورد نیاز پروژه ها از جمله مفاد این تفاهم نامه بود که به امضا رسید.

زارعی با بیان اینکه محورهایی از جمله تسهیل و تسریع در فرآیند واردات، ترخیص و تشریفات گمرکی و توسعه فعالیت های پژوهشی از دیگر بندهای این تفاهمنامه مشترک است، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های منطقه آزاد اروند جهت تأمین و واردات کالاهای صنعت نفت و همچنین همکاری در زمینه مسئولیت های اجتماعی نیز در این تفاهم نامه مورد نظر است که اجرایی خواهد شد.

گفتنی است شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) در سال ۱۳۷۳ بمنظور مدیریت و نظارت بر روند اجرای پروژه‌های عظیم نفت و گاز در شرکت ملی نفت تاسیس گردید.
شرکت متن در راستای اجرای پروژه های متعدد خشکی و دریائی با شرکت های پیمانکاری / مهندسی گوناگون در داخل و خارج از کشور همکاری داشته و زمینه لازم جهت انتقال فناوری و تکنولوژی مربوط به صنایع نفت و گاز وابسته به پروژه های فوق را به داخل کشور فراهم نموده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10718

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: