نظارت و بازدید میدانی سرپرست سازمان از طرح های عمران روستایی منطقه آزاد انزلی

در راستای اجرای نظارت میدانی بر طرح های عمران روستایی که از سوی مدیریت عالی سازمان منطقه آزاد انزلی در دستور کار قرار دارد، اکبر نیازی سرپرست این سازمان به همراه معاون فنی و زیربنایی و مدیران مربوطه از طرح های در دست اقدامِ که با مشارکت این سازمان در روستاهای طالب آباد، لیجارکی و گلشن واقع در محدوده منطقه در حال اجرا هستند، بازدید به عمل آورد.

 سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی ضمن گفتگو با مجریان و شرکت های مشاور طرح های در حال احداث، از نزدیک با مسائل مرتبط با اجرای طرح آشنا شده و دستورات لازم جهت سرعت بخشیدن به فرآیند تکمیل طرح ها صادر نمود.
بنا بر این گزارش طرح‌های زیرساختی و عمران روستایی سه روستایی که مورد بازدید و بررسی سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی قرار گرفت، شامل تعریض خیابان و آسفالت کوچه‌ها در روستای طالب آباد، طرح های گردشگری ساحلی در لیجارکی و اجرای طرح آموزشی در گلشن؛ هستند.
گفتنی است منطقه آزاد انزلی با مساحت ۲۲۵۰ هکتار دارای ۵ روستا با جمعیت در حدود ۶ هزار نفر در محدوده خود می باشد که مشاغل مرتبط با صیادی، کشاورزی، خدمات گردشگری و اشتغال در واحدهای تولیدی ـ خدماتی فعال در این منطقه؛ تنوع شغلی ساکنین نخستین منطقه آزاد شمال کشور را به خود اختصاص می‌دهد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11991

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: