توزیع ۱۰ هزار بسته نوشت افزار ویژه دانش آموزان کم برخوردار منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: توزیع ۱۰ هزار بسته نوشت افزار ویژه دانش آموزان کم برخوردار در آبادان و خرمشهر آغاز شد.

حجت‌الاسلام هادی زرشناس در حاشیه آیین بازگشایی مدارس در مدرسه دخترانه شاهد خدیجه کبری (س) آبادان اظهار داشت: بسته‌های نوشت افزار براساس اولویت بین دانش آموزان آبادان و خرمشهر توزیع می‌شوند.

حجت‌الاسلام زرشناس به اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال از سوی سازمان منطقه آزاد اروند برای ساخت، بهسازی، نوسازی، تعمیر و زیباسازی مدارس آبادان و خرمشهر اشاره کرد و گفت: این طرح براساس توافق انجام شده با سازمان نوسازی و بازسازی مدارس استان خوزستان در حال اجرا است.

وی گفت: براساس نیازسنجی انجام شده در آبادان و خرمشهر، وسایل سرمایشی و میز و نیمکت برای مدارس نیاز است که ۱۰۰ میلیارد ریال در مرحله نخست برای تامین این وسایل در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: برنامه‌های آموزشی فرهنگی تربیتی مختلفی برای ارتقای سطح علمی داشن‌آموزان منطقه آزاد اروند در نظر گرفته شده که براساس تقسیم کار در سال تحصیلی اجرا می‌شوند.

حجت‌الاسلام زرشناس، دانش آموزان را مهمترین قشر جامعه دانست و بیان کرد: اعتقاد داریم هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است که اگر توانستیم این قشر را رشد دهیم باعث رشد وشکوفایی آبادان و خرمشهر و کشور خواهیم شد.

۶۵ هزار و ۵۳۲ دانش آموز در ۲۹۰ واحد آموزشی آبادان سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ را همزمان با سراسر کشور آغاز کردند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12128

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: