رییس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم خبر داد:

تعلیق یک بیرون‌بر در قشم/ تشدید بازرسی‌ها تا پایان طرح نوروزی ادامه دارد

رییس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: فعالیت یک واحد صنفی بیرون‌بر به دلیل تخلفات صنفی به مدت ۱۲ ساعت تعلیق شد.

سید نبی‌اله موسوی با اعلام این خبر افزود: از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۲(۲۵ اسفند۱۴۰۱) تا نخستین روز بهار ۱۲۶ مورد بازدید از اماکن صنفی انجام شده است.
وی افزود: در این بین مراکز اقامتی دائم و موقت ۸۶ مورد، مراکز پذیرایی ۲۳ مورد، مراکز تفریحی ۷ مورد و صنوف ۱۰ مورد بازدید شد.
رییس کمیته نظارت و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تصریح کرد: به دنبال این بازدیدها ۵۰ مورد تذکر شفاهی و ۵۳ مورد اخطار شفاهی صادر گردید.
موسوی خاطرنشان کرد: همچنین ۷ کیلوگرم مواد غذایی ناسالم کشف و امحا شد و نظارت ها به صورت محسوس و نامحسوس برای ارزیابی کمی و کیفی روند خدمات‌رسانی به گردشگران ادامه دارد.
گفتنی است، جزیره قشم، نگین زیبای خلیج فارس مجموعه‌ای از سواحل صخره‌ای، ماسه‌ای و شنی و گلی را در خود جای داده است. برخورداری از مراکز تجاری گسترده با تنوع بسیار زیاد محصولات از دیگر ظرفیت‌های گردشگری قشم می باشد.
همچنین گستردگی آثار تاریخی،‌ فرهنگی و باستانی در کنار میراث ارزشمند زمین شناختی، ‌این جزیره را به تنها ژئوپارک ایران و منطقه خاورمیانه تبدیل کرده و در سفر به این جزیره خاطره‌انگیز با پهنه گسترده‌ای از زیبایی‌های بی‌انتها روبه‌رو خواهید شد که تجربه‌ای بسیار لذت ‌بخش را برایتان رقم می‌زند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10100

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: