انتقاد ها از دومین نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران :

هزینه‌های میلیاردی برای نمایشگاه مناطق آزاد در مشهد/ نمایشگاهی که خروجی‌ای ندارد

دومین نمایشگاه معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران، عصر روز، سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد افتتاح شد و تا روز جمعه ۳۰ تیرماه ادامه دارد.

این در حالی است که تنها چند ماه از نمایشگاه مناطق آزاد در تهران می‌گذرد و یکی از سوالات این است که آیا لزوم برپایی این نمایشگاه بعد از نمایشگاه تهران چه بود؟

از طرفی سوال دوم اذهان عمومی این است که هزینه‌های میلیاردی که برای برپایی این نمایشگاه می‌شود چه خروجی‌ای خواهد داشت؟ چرا آمار و ارقام صحیحی اط میزان سرمایه گذاری‌ای که قرارداد‌های آن در این نمایشگاه بسته می‌شود ارائه نمی‌شود؟

بررسی‌های اقتصاد ۲۴ از سازمان‌های عامل هر منطقه نشان می‌دهد هر سازمان برای شرکت در این نمایشگاه مبلغی را به دبیرخانه پرداخت کرده و به آن بیفزایید هزینه غرفه سازی، اجاره، چاپ کتاب، وسایل تبلیغاتی و…؛ که همه این‌ها در راستای دستاوردسازی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد انجام می‌شود.

از طرفی وقتی نمایشگاه بزرگی تنها چند ماه قبل در تهران برپا شده چه مسئولی شرایط آلودگی و تعطیلی مشهد برای بازدید از نمایشگاه مناطق آزاد راهی مشهد خواهد شد؟

منبع : اقتصاد ۲۴

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11413

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: