در جلسه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه مطرح شد؛

ارتقای مراودات منطقه آزاد قشم و روسیه/ دیپلماسی اقتصادی در قشم فعال می شود

عادل پیغامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران طی یک جلسه ویدئو کنفرانسی راهکارهای ارتقای مراوادت اقتصادی، حمل و نقل، بندری، بانکی، عمرانی و گردشگری را بررسی کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این جلسه با تاکید بر لزوم فعال ساختن دیپلماسی اقتصادی در منطقه آزاد قشم، بیان داشت: جزیره قشم از ظرفیت های فراوانی برای دستیابی به توسعه برخوردار است و افزایش مراودات بین المللی به منظور دستیابی به این هدف در دستور کار قرار دارد.

عادل پیغامی ادامه داد: از همین روی مذاکرات خوبی با کشور روسیه انجام شده و شرایط حضور روس ها در توسعه طرح های بندری، عمرانی و شیلاتی، افزایش تبادلات در حوزه گردشگری، برقراری خطوط هوایی بین قشم و روسیه به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در دست بررسی است.

پیغامی ضمن تشریح پروژه طرح جامع ارتباطی خلیج فارس و معرفی ظرفیت های حمل و نقل و لجستیک منطقه آزاد قشم، اضافه کرد: آمادگی لازم برای همکاری با شرکت های روسی در ساخت و توسعه طرح های یادشده وجود دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: همچنین آمادگی لازم برای همکاری با بانک های روسیه و راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای در منطقه آزاد وجود دارد که مستلزم مساعدت سفیر ایران در روسیه می باشد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12353

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: