رییس فدراسیون فوتبال:

جزیره کیش ظرفیت میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی ورزشی را دارد

رییس فدراسیون فوتبال گفت: زیرساخت های ورزشی کیش، یک ظرفیت بی نظیر برای کشور است که قابلیت میزبانی رویدادهای فوتبالی در سطح ملی و بین المللی را دارا است.

 مهدی تاج در نشست مجمع هیات‌های فوتبال سراسر کشور که در هتل آرامیس پلاس کیش برگزار شد، گفت: جزیره کیش با دارا بودن فرودگاه پیشرفته، مراکز اقامتی استاندارد و ورزشگاه‌های حرفه‌ای هیبریدی، یک ظرفیت بی نظیر برای کشور است.

تاج با بیان این که ظرفیت میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی در شهرهای مختلف کشور به گونه‌ای است که زیرساخت‌های مناسب به صورت تمام و کمال وجود ندارد؛گفت: جزیره کیش به صورت متمرکز تمامی استانداردهای لازم برای میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی فوتبالی را دارا می باشد.

وی به بازسازی، بهسازی و ساخت رختکن ورزشگاه هیبرید المپیک کیش و سه زمین تمرین فوتبال اشاره و از توسعه زیرساخت‌های گردشگری ورزشی استاندارد در کیش قدردانی کرد و افزود: سازمان منطقه آزاد کیش با هزینه کرد ۱۰۰ میلیارد تومان در ۹ ماه گذشته گام اساسی را جهت میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی فوتبالی برداشته است و عملکرد مدیران این جزیره در ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در این مدت کوتاه، باید به الگویی برای سایر مناطق کشور تبدیل شود.

رییس فدراسیون فوتبال، بازسازی ورزشگاه آزادی را زمان‌بر دانست و از احتمال عدم اتمام آن تا آغاز لیگ برتر خبرداد و گفت: قطع یقین عدم آمادگی ورزشگاه آزادی خوشایند ما نیست و به نظر می‌رسد با الگوگیری می‌توان زمان اتمام این طرح را کاهش داد.

تاج با بیان این که هیچ رویداد ورزشی به اندازه فوتبال فراگیر نیست و در حال حاضر کشورها در زمینه ورزش و در راس آن فوتبال قدرت نمایی می کنند، افزود: رقابت در جهان کنونی به صورت رویدادهای مختلف ورزشی نمایان می‌شود، اینکه عربستان به یکباره به دنبال جذب ستارگان جهانی فوتبال می‌رود و قطر از جام جهانی فوتبال میزبانی می‌کند، یک اتفاق ساده نباید تلقی شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11023

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: