تشریح ویژه برنامه‌های ورزشی نوروز ۱۴۰۲ سازمان منطقه آزاد اروند

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، برنامه‌های ورزشی ویژه نوروز ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

پیمان ادیبی، در تشریح ویژه برنامه‌های نوروز ۱۴۰۲، بیان کرد: در ایام نوروز سعی شد تا علاوه بر استفاده جوانان و خانواده‌های اهل بوم منطقه، میهمانان نوروزی نیز از ظرفیت‌های ورزشی شهرهای آبادان و خرمشهر استفاده کنند.

ادیبی با تأکید بر لزوم ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه در روزهای آغازین سال، افزود: بر همین اساس، یک‌دوره مسابقات قایقرانی در رودخانه کارون خرمشهر برگزار شد که حاصل همکاری مدیریت ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند و هیأت قایقرانی این شهرستان بود.

وی، تصریح کرد: همچنین سایر ورزش‌های آبی نیز در رودخانه کارون خرمشهر همه روزه در جریان است که با استقبال کم نظیری از سوی مردم شهرستان و میهمانان نوروزی مواجه است.

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند یادآور شد: در ادامه ویژه برنامه‌های نوروزی سازمان منطقه آزاد اروند، یک دوره مسابقات طناب‌کشی آقایان و بانوان نیز در پارک‌های دو شهرستان آبادان و خرمشهر، همه روزه در حال اجرا است و به نفرات برتر نیز، جوایزی اهداء می‌شود.

ادیبی ادامه داد: مسابقات «فریزبی» دیگر رشته‌ ورزشی است که در این فهرست ویژه برنامه‌های نوروزی گنجانده شده و برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود. این مسابقات با شرکت ۱۵ تیم در زمین چمن مصنوعی شهدای نفت آبادان برگزار می‌شود.

وی، به انجام همایش ورزش‌های صبحگاهی همگانی در آبادان و مسابقات پدل برد در خرمشهر، به‌صورت روزانه خبر داد و خاطرنشان کرد: همایش ورزش‌های شامگاهی نیز در ایام نوروز در خرمشهر در حال برگزاری است.

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند افزود: همایش بازی‌های فکری و مسابقات مینی‌فوتبال، دیگر رشته‌های ورزشی است که در قالب ویژه برنامه نوروزی این سازمان در فهرست اجرا قرار دارد.

ادیبی اظهار کرد: مسابقات داژبال و مینی‌فوتبال ویژه جوانان خرمشهری نیز در ایام نوروز در این شهرستان به انجام رسید.

سرپرست مدیریت ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند در پایان خاطرنشان کرد: مینوشهر نیز در ایام نوروز، میزبان مسابقات ماهیگیری و بادکنک‌پرانی در ساحل اروند کوچک خواهد بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10137

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: