امضای چهار تفاهم نامه همکاری با منطقه آزاد ماکو در حاشیه نمایشگاه مناطق آزاد در مشهد مقدس

چهار تفاهم نامه همکاری بین منطقه آزاد ماکو، سرمایه گذاران و مناطق ویژه اقتصادی در حاشیه نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری مناطق آزاد در مشهد مقدس امضا شد.

 با حضور حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، تفاهم نامه گسترش روابط اقتصادی منطقه آزاد ماکو با منطقه ویژه اقتصادی سرخس در راستای توسعه برنامه های اقتصادی درحوزه لجستیک و هم افزایی و جذب سرمایه گذاری های داخلی وخارجی منعقد شد.

همچنین توسعه تجارت، ترانزیت و فعال سازی محورهای مواصلاتی چین،‌ آسیای میانه و اروپا با بهره گیری از ظرفیت‌های طرفین و توسعه حمل و نقل ترکیبی و پشتیبانی از فعالیت‌های اقتصادی و برقراری ارتباط ملی و بین‌المللی و صادرات مجدد و ترانزیت خارجی ترانسشیب منت از اهداف این تفاهم‌نامه بود.

در این نمایشگاه تفاهم‌نامه مشارکت در راه‌اندازی واحد تولید تنگستن کاربید برای اولین‌بار در این بین شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه ماکو و شرکت ماشین ابزار تامین صنعت در حاشیه نمایشگاه مناطق آزاد به امضا رسید.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان منطقه آزاد ماکو و شرکت توسعه بار لیپار چابهار باهدف توسعه و تقویت زیرساخت‌های لجستیک و ایجاد تیرپارک در منطقه آزاد ماکو از دیگر دستاوردهای نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس بود.

همچنین تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان منطقه آزاد ماکو و منطقه ویژه اقتصادی دامغان امضاء شد.

با همکاری منطقه ویژه اقتصادی دامغان ماشین آلات و ادوات کشاورزی با قیمت مناسب و تسهیلات در اختیار کشاورزان منطقه قرار خواهد گرفت.

۳۴۰۰ میلیارد ریال قرارداد مشارکت شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو در نمایشگاه مشهد مقدس

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو گفت: ۳۴۰۰ میلیارد ریال قرارداد مشارکت بین شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو منطقه ویژه اقتصادی دامغان و شرکت ماشین ابزار تامین صنعت در نمایشگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مشهد مقدس امضا شد.

ابراهیم جلیلی افزود: این قراردادها در راستای حمایت از کشاورزان و فعالین اقتصادی منطقه، رشد تولید و تحقق شعار سال منعقد شد.

جلیلی اظهار داشت: با همکاری منطقه ویژه اقتصادی دامغان ماشین آلات و ادوات کشاورزی با قیمت مناسب و تسهیلات در اختیار کشاورزان منطقه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: صادرات این محصولات به کشورهای همسایه نیز دراین مشارکت پیش بینی شده است.

دومین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به مدت چهار روز در نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس با حضور ۲۷ منطقه آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11444

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: