برگزاری نشست ادبی با موضوع بزرگداشت عطار نیشابوری در جزیره کیش

دبیر کمیته نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند از نشست اعضای این کمیته و مدیرعامل پتروشیمی آبادان با هدف بررسی و پیگیری پروژه های اولویت دار این پتروشیمی، خبر داد.

 قدرت اله طمیمیان ضمن اعلام این خبر، افزود: در نشست با مدیرعامل پتروشیمی آبادان، تسهیل و حمایت در روند اجرای پروژه های قابل پیگیری این پتروشیمی، مورد ارزیابی قرار گرفت.

طمیمیان ادامه داد: وظیفه داریم با توجه به ظرفیت نیروی کار شاغل در پروژه های رو به اتمام منطقه، برنامه های دیگری نظیر ۴ طرح توسعه پیشنهادی پتروشیمی آبادان و ساخت پالایشگاه خوزستان را با هم افزایی و جدیت تا حصول نتیجه پیگیری و به مرحله اجرا برسانیم.

وی، طرح تشکیل کارگروه مشترک کمیته نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند و پتروشیمی آبادان را یکی از دستاوردهای این نشست عنوان کرد و افزود: مجاورت پالایشگاه و پتروشیمی آبادان یک ظرفیت بزرگ برای منطقه است که می بایست توجه ویژه ای به آن شود و بتوانیم با ایجاد طرح های توسعه و راه اندازی واحدهای جدید در اشتغالزایی افراد بومی بیش از پیش نقش آفرینی کنیم.

دبیر کمیته نفت، گاز و پتروشیمی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی این واحد مسئولیت نظارت، پیگیری و اقدام در مورد این بخش اقتصادی و کلیه ارتباطات با شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی دولتی و خصوصی برای رسیدن به زمینه های همکاری، ایجاد تسهیلات و کمک به توسعه آنها است، اظهار داشت: رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز اهمیت این موضوع را به درستی می داند و تأکید بر پیگیری وظایف این کمیته تا رسیدن به هدف نهایی را دارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10311

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: