پوستر اولین جشنواره بین المللی فیلم و عکس اروند رونمایی شد

سازمان منطقه آزاد اروند با همکاری انجمن سینمای جوان آبادان به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه فیلم و عکس و ایجاد رقابت سازنده بین فیلمسازان و عکاسان منطقه آزاد اروند؛ اولین جشنواره بین المللی فیلم و عکس اروند را برگزار می کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان در آئین رونمایی از  پوستر اولین جشنواره بین المللی فیلم وعکس اروند، گفت: سازمان منطقه آزاد اروند با همکاری انجمن سینمای جوان آبادان به منظور شناسایی و معرفی برترین آثار کوتاه فیلم و عکس و ایجاد رقابت سازنده بین فیلمسازان و عکاسان منطقه آزاد اروند اولین جشنواره بین المللی فیلم و عکس اروند را برگزار می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عادل فریحی در خصوص اهداف این جشنوار، اظهار داشت: تقویت جایگاه فیلم کوتاه و عکس به عنوان جریانی مستقل و اندیشمند در حوزه هنری منطقه آزاد اروند، شناسایی و معرفی استعدادهای منطقه آزاد اروند، به روز رسانی دانش فیلم سازان و عکاسان منطقه آزاد اروند، تقویت چرخه اقتصادی فیلم کوتاه و عکس با فراهم کردن زمینه های بازاریابی داخلی و خارجی و گسترش و جذب مخاطبان فیلم کوتاه و عکس؛ از جمله اهداف این جشنواره است.

وی در توضیح بخش های این جشنواره  توضیح داد: در بخش فیلم کلیه فیلم های کوتاه تولید شده از سال ۱۳۹۶ در چارچوب اهداف جشنواره با حداکثر زمان ۳۰ دقیقه و در انواع گونه های: داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی می توانند حضور یابند و هر فیلمساز مجاز به ارسال ۲ اثر است، در بخش عکس همه عکاسان می توانند با موضوع آزاد وحداکثر ۵ قطعه عکس با فرمت JPG  آثار خود را ارسال نمایند و در نهایت و در  بخش بین الملل فیلم نیز آثار فیلمسازان استان بصره عراق شرکت خواهند نمود.

حجت الاسلام و المسلمین فریحی، تصریح کرد: در کنار برنامه های اصلی،  برنامه های جنبی نظیر برگزاری کارگاه های آموزش فیلم و عکس با حضور اساتید ملی و برگزاری اردوهای آموزشی نیز در دستور کار عوامل اولین جشنواره بین المللی فیلم وعکس اروند قرار گرفته است.

گفتنی است؛ آخرین مهلت ارسال آثار : ۷ اسفند ۱۴۰۱،زمان برگزاری جشنواره ۱۳ تا ۱۶ اسفند ۱۴۰۱، اختتامیه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱- ساعت ۱۹- سینما مهر آبادان و محل ارسال آثار: دفتر انجمن سینمای جوان آبادان واقع در ساختمان سینما مهر است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=9868

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: