منطقه آزاد قشم الگوی یک همکاری موفق در حوزه خدمات به مردم

توافق نامه نهضت آسفالت معابر روستایی قشم با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان قش و مدیرکل بنیاد مسکن استان هرمزگان به امضا رسید.

این توافق‌نامه باهدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های محلی جهت هم‌افزایی و توسعه فعالیت‌های اجرایی عمران روستایی بین سازمان منطقه آزاد قشم و بنیاد مسکن قرار است عملیات آسفالت ۲۱۱ هزار مترمربع از معابر ۳۶ روستای جزیره را به اجرا برساند.

منطقه آزاد قشم الگوی یک همکاری موفق در حوزه خدمات به مردم

مدیرکل بنیاد مسکن استان هرمزگان در آیین امضای تفاهم‌نامه نهضت آسفالت معابر روستایی جزیره قشم ضمن تقدیر از همکاری نزدیک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سازمان منطقه آزاد قشم در الگوی همکاری با محوریت ارائه خدمات به مردم جزیره در حوزه هایی همچون آسفالت معابر و واگذاری زمین در طرح مسکن جوانان، یک همکار نمونه و تعامل گرا است.

شهریار نوری‌زاده، این توافق‌نامه را امتداد توافق نامه سال های گذشته خواند و افزود: هدف از امضای این توافق نامه، خدمت رسانی بهتر به مردم روستاهای جزیره است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان هرمزگان همچنین از واگذاری ۶۰۰۸ قطعه زمین به جوانان قشمی در قالب طرح مسکن جوانان جزیره خبر داد و تاکید کرد: همکاری مسوولان منطقه آزاد قشم در این زمینه در کشور بی مانند است و امیدواریم در تعامل بیشتر بتوانیم جوانان شهرهای قشم و درگهان را نیز از این طرح بهره مند کنیم.

امام جمعه شهرستان قشم نیز ضمن تشکر از تلاش های عادل پیغامی عنوان کرد: اعتماد و حمایت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با واسپاری مسوولیت‌ها به دهیاران پرتلاش جزیره و واگذاری کار به متخصصین امر، جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی، حضور مردمی و جهادی مسوولان جزیره را منطبق بر فرمایش مقام معظم رهبری دانست و گفت: وظیفه ما اعتماد و حمایت از مدیران نظام است و جای شکر دارد که مردم جزیره از فعالیت‌های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم رضایت دارند.

دهیاران کلیدی ترین توسعه‌گران جزیره

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این جلسه با اشاره به نقش تاثیرگذار دهیاران در توسعه گفت: مهم‌ترین توسعه‌گران ما دهیاران هستند و بنا به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، به زودی وظایف تصدی‌گری معاونت فنی و زیربنایی با لحاظ کردن چارچوب هایی، در اختیار دهیاران قرار می گیرد.

سعید اکبریان، همچنین از تهیه نظام‌نامه ارزیابی شهرداران و دهیاران خبر داد و خاطرنشان کرد: این نظام نامه پس از تایید هیات مدیره و مدیرعامل سازمان به اجرا در می‌آید.

اکبریان در پایان ضمن تقدیر از اعضای شوراهای اسلامی روستاها در پشتیبانی و همراهی با دهیاران تاکید کرد: براساس این نظام نامه ارزیابی، دهیاران مجری خدمات عمرانی، فرهنگی و اقتصادی روستای خود خواهند بود و حمایت سازمان هم با این نوع نگاه ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است، تفاهم‌نامه نهضت آسفالت معابر روستایی جزیره قشم با حضور عادل پیغامی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم، شهریار نوری‌زاده، مدیرکل بنیاد مسکن استان هرمزگان، سعید اکبریان، معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم، وحید جابری، بخشدار مرکزی شهرستان و دهیاران جزیره و با آغاز عملیات اجرایی آسفالت معابر در روستای نخل گل عصر امروز چهارشنبه سوم آبان ماه ۱۴۰۲، امضا شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12449

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: