در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری(اینوتکس 2023)؛

ظرفیت‌های قشم در حوزه نوآوری و فناوری معرفی شد

منطقه آزاد قشم با هدف معرفی ظرفیت‌های جزیره در حوزه نوآوری و فناوری در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری(اینوتکس ۲۰۲۳) حضور یافت.

هدف از حضور در این نمایشگاه، معرفی ظرفیت‌های قشم در حوزه نوآوری و فناوری، ارائه و رفع نیازهای فناورانه قشم و دعوت از علاقه‌مندان جهت مشارکت در توسعه زیست‌بوم قشم بود.

مهم‌ترین ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری دانش‌بنیان و خلاق قشم ارائه‌شده در این رویداد شامل؛ حوزه‌های شیلات و آبزیان، بنادر و دریانوردی، گردشگری، صنایع خلاق و خدمات شهری، انرژی، صادرات و انتقال فناوری بود.

سازمان منطقه آزاد قشم، هماهنگ با سایر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این نمایشگاه که به‌عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی اعضای زیست‌بوم نوآوری کشور شناخته می‌شود، حضور فعال داشت.

شایان‌ذکر است، رویداد بین‌المللی اینوتکس به‌صورت سالانه در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود و هرساله افتخار میزبانی بیش از ۷۰ هزار مخاطب از سراسر جهان به‌صورت حضوری و مجازی را دارد.

هدف‌های سه‌گانه این رویداد، سرمایه‌گذاری(ارتباط سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌المللی با شرکت‌ها و استارتاپ ها)، مشارکت و همکاری(بین شرکت‌های فناور و استارتاپ های داخلی و بین‌المللی) و گفتگو و شبکه‌سازی(بین فعالان زیست‌بوم نوآوری و فناوری) بین همه فعالان این عرصه از سراسر کشور و جهان است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10624

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: