خودروهای جدید تولید ارس در راه بازار

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به فعال شدن ۲ واحد جدید خودروسازی در منطقه آزاد ارس گفت: یک واحد خودروسازی در ارس فعال بوده که ۲ واحد جدید خودروسازی هم جدیدا به جمع خودروسازان منطقه آزاد ارس اضافه شده است.

مجید کیانی صبح امروز در همایش ائمه جمعه استان آذربایجان‌شرقی در محدوده خداآفرین ارس، اظهار داشت: منطقه آزاد ارس یک موهبت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آن منطقه و اهالی می‌باشد که دارای امتیازاتی شامل مشوق‌های گمرکی، مالیاتی و اعطای زمین است که منجر افزایش تولید، صادرات، اشتغال و تسریع روند توسعه می‌گردد.

وی ادامه داد: توسعه جلفا به‌علت قرارگیری در محدوده منطقه آزاد ارس رشد بیشتری نسبت به سایر شهر‌های استان دارد به‌طوریکه ۴/۸ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی صورت گرفته است که منجر به اشتغال ۱۹ هزار نفر شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اعلام اینکه سال گذشته یک‌هزار و ۲۰۰ نفر به اشتغال منطقه آزاد ارس افزوده شده است، تصریح کرد: با توجه به جمعیت ۸ هزار نفری شهر جلفا، جهت تامین نیروی کار شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی فعال از نیروی انسانی شهر‌های همجوار و سایر شهر‌ها استفاده بهره برده‌ایم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10784

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: