معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

تردد بیش از ۵۵ هزار گردشگر به قشم در سه روز

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از تردد بیش از ۵۵ هزار گردشگر از مبادی ورودی و خروجی جزیره قشم از ۲۳ تا ۲۵ شهریورماه خبر داد.

 ادریس راموز با اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به اینکه فصل گرما در جنوب کشور کم کم رو به افول است، حضور گردشگران در جزیره قشم بیشتر شده است.
راموز ادامه داد: از ۲۳ تا ۲۵ شهریورماه بیش از ۵۵ هزار گردشگر از بنادر لافت و پهل، اسکله ذاکری و فرودگاه بین المللی جزیره قشم تردد کرده اند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به آغاز فصل گردشگری جزیره برنامه ریزی برای افزایش پروازها به قشم از سایر شهرها انجام شده است تا عبور و مرور گردشگران تسهیل گردد و طبق توافقات انجام شده با خطوط هواپیمایی به زودی این پروازها فعال می شوند.
به گفته راموز، با توجه به پیش رو بودن جشنواره پاییزه جزیره و هفته گردشگری پیش بینی می شود، سیر تصاعدی حضور گردشگران در تعطیلات پیش رو و در هفته های آتی ادامه داشته و آماده پذیرایی از آنها هستیم.
بنابراین گزارش، جزیره زیبای قشم با جاذبه های فراوان گردشگری، دارای مساحتی ۲.۵ برابر بزرگتر از سنگاپور و بحرین می باشد، این جزیره با سواحل آرام و پوشیده از شن های طلایی و نقره ای و غروب منحصر به فرد به عنوان نگین خلیج فارس شناخته می شود.
سفر به قشم از سه مسیر هوایی (فرودگاه بین‌المللی قشم)، زمینی (سفر با خودروهای شخصی و عمومی از طریق بندر پهل بندرعباس به بندر لافت جزیره قشم توسط شناورهای لندینگ کرافت) و دریایی (از بندر شهید حقانی بندرعباس به بندر شهید ذاکری شهر قشم) امکانپذیر است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12091

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: