دستاوردی دیگر از آقای سرپرست:

درخت سبز ۵۰۰ ساله کیش خشکانده شد

درخت سبز کیش یکی از جاذبه های طبیعی و منحصر به‌ فرد کیش با قدمتی ۵۰۰ ساله در این جزیره بود که توجه گردشگران را به خود جلب می کرد که این درخت به  همت مدیران توانمند خشکانده شد.

معاون گردشگری منطقه آزاد کیش در واکنش به هرس غیر اصولی قدیمی‌ترین درخت سبز کیش که منجر به نابودی آن شده است، گفت: عاملین این اقدام به تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

«مرتضی رمضانی گالشی» روز جمعه اعلام کرد: صبح امروز افرادی از شرکت عمران، آب و خدمات کیش بدون هماهنگی و اطلاع، اقدام به هرس غیر اصولی درخت سبز چند صد ساله کیش کردند که منجر به نابودی این اثر گردشگری شده است.

وی با بیان اینکه این درخت سبز یک مقصد گردشگری محسوب می‌شد، افزود: سازمان منطقه آزاد در تلاش برای حفظ این اثر گردشگری بود که مکاتبات آن نیز وجود دارد.

معاون گردشگری منطقه آزاد کیش با تاکید بر اینکه عاملین نابودی این اثر گردشگری به تخلفات اداری معرفی خواهند شد، بیان کرد: سازمان منطقه آزاد کیش به دنبال حفظ این اثر گردشگری با مواد نگهدارنده خاصی بود که متاسفانه عده‌ای بدون هرگونه هماهنگی و مشورت اقدام به نابودی آن کردند.
اما معرفی متخلفین به چه دردمان می خورد؟!

آقای رئیس جمهور آقای دبیر مناطق آزاد، کیش به حال خود رها شده است این ها از پس نگهداری یک درخت بر نمی آیند! چه رسد به خدمت رسانی و آبادانی این جزیره ، رسانه ها را به دروغ پر کرده اند از خبرهای خدمت رسانی اما چیزی که در عمل دیده می شود جز بی لیاقتی و بی مسئولیتی نیست.

این ها کمر به نابودی اقتصاد و طبیعت نگین خلیج فارس بسته اند ، چه زمانی پایان این دوره سرپرستی ۴ ماهه می رسد ؟ چه زمانی کیشوندان می توانند از این بی تدبیری ها نفس بکشند؟!

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10608

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: