عبدالملکی در دیدار با سرکنسول ج.ا.ا در سلیمانیه عراق مطرح کرد:

معرفی بسته‌های سرمایه گذاری مناطق آزاد به سرمایه گذاران اقلیم کردستان عراق

محمد محمودیان، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق، پیش از ظهر امروز میزبان حجت الله عبدالملکی، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق ازاد و ویژه اقتصادی، و هیأت همراه از مناطق آزاد هفتگانه ایران بود.

حجت الله عبدالملکی در این دیدار، ضمن برشمردن اقدامات و طرح‌های دبیرخانه شورایعالی برای گسترش جذب سرمایه خارجی در مناطق آزاد ایران، هدف از حضور خود در این نمایشگاه را معرفی بسته‌های سرمایه گذاری مناطق آزاد به سرمایه گذاران اقلیم کردستان عراق عنوان کرد.
محمد محمودیان، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه عراق نیز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت اقتصادی منطقه، برای ایشان و هیأت همراه آرزوی موفقیت نمود.

دبیرخانه شورایعالی و سازمان‌های مناطق آزاد ایران به منظور حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی سلیمانیه عراق که یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای گردشگری و صنایع دستی در منطقه خاورمیانه است در این رویداد بین المللی حضور فعال دارند.

پاویون اختصاصی مناطق آزاد ایران از ۲۶ تا ۲۹ مردادماه در این نمایشگاه به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد می پردازد و پذیرای گردشگران و سرمایه‌گذاران است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11726

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: