ترخیص صادرات انواع فرآورده های نفتی از اسکله های تخصصی نفتی منطقه آزاد قشم

با پیشنهاد معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد قشم و تایید رییس کل گمرک ایران در نشست مشترک با دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اجازه ترخیص صادرات انواع فرآورده های نفتی به گمرک قشم از اسکله های تخصصی نفتی منطقه آزاد قشم صادر می شود.

 محمد منصور عظیم زاده اردبیلی، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم، بیان کرد: با توجه به توسعه صنایع نفتی و فرآورده های آن در قشم، موضوع ایجاد گمرک تخصصی نفتی یک مطالبه جدی از سوی منطقه آزاد قشم بوده که در جلسه با رییس کل گمرک مطرح گردید.

عظیم زاده اردبیلی ادامه داد: پیشنهاد ایجاد و استقرار گمرک تخصصی نفتی مورد تایید رضوانی فر، رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و در ادامه مقرر شد معاونین ایشان، فرآیند اجرایی آن را پیگیری و ابلاغ کنند.

وی اضافه کرد: رییس کل گمرک جمهوری اسلامی همچنین ضمن قبول دعوت برای بازدید حضوری از قشم، دستور بررسی استقرار کامل گمرک جمهوری اسلامی ایران در بندر کاوه را داد.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد تا موضوع شبانه روزی شدن گمرک در دو بندر لافت و پهل مورد بررسی قرار گیرد.

براساس این گزارش، این نشست مشترک با حضور مدیران عامل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور مشاور رئیس جمهور و رئیس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران و معاونین ایشان، امروز دوشنبه بیست و چهارم مهر ماه در تهران برگزار شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12355

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: