استقبال کم نظیر از غرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی سلیمانیه عراق

مدیر توسعه صنایع دستی و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از استقبال کم نظیر فعالان گردشگری، تجار و دیگر بازدیدکنندگان، از غرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی سلیمانیه عراق خبر داد.

سید محمد سیدی که به نمایندگی از سازمان منطقه آزاد اروند در این نمایشگاه حضور پیدا کرده ضمن اعلام خرسندی از استقبال کم نظیر بازدیدگنندگان از غرفه اروند، اظهار داشت: در این نمایشگاه توانستیم چندین تفاهمنامه در راستای جذب گردشگر با شرکت های خصوصی منعقد کنیم.

سیدی با اشاره به حضور در دو پنل تخصصی ارائه و معرفی بسته های سرمایه گذاری حوزه گردشگری مناطق آزاد در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: قطعا به زودی و پس از پایان نمایشگاه تلاش خواهیم کرد تا این تفاهمنامه ها هرچه سریع تر به مرحله اجرا برسد و شاهد توسعه در حوزه گردشگری منطقه آزاد اروند باشیم.

این نمایشگاه از ۲۶ تا ۲۹ مردادماه، با حضور کشورهای مختلف برگزار می‌شود و دبیرخانه شورایعالی و سازمان‌های مناطق آزاد ایران هم در این رویداد حضور فعال دارند.

پاویون اختصاصی مناطق آزاد ایران در این نمایشگاه باحضور مناطق آزاد هفتگانه فعال (ماکو،‌ ارس،‌ اروند،‌ قشم،‌ انزلی،‌ کیش و چابهار) با معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این مناطق، پذیرای گردشگران و سرمایه‌گذاران است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11772

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: