با حکم دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صورت گرفت:

انتصاب سعید پورزادی به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش»

بررسی وضعیت فعلی پرسپولیس و بسته بودن حساب‌های بانکی این باشگاه نشان می‌دهد، سرخ‌ها بیش از هر چیزی به خاطر ضعف‌های حقوقی دچار زیان شده‌اند.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی

به گزارش اخبار مناطق آژاد، در حکم «حجت‌الله عبدالملکی» آمده است:

بنابه اختیار حاصله و هماهنگی به عمل آمده، نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش» منصوب می‌شوید.

لازم است تا انجام فرآیند انتخاب مدیرعامل جدید براساس قانون چگونگی اداره مناطق آزاد، با هماهنگی اینجانب نسبت به اداره امور سازمان اقدام نمایید.

انتظار می‌رود با هم‌اندیشی صاحب‌نظران و همکاران متعهد سازمان و دبیرخانه شورایعالی در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی توسط مقام معظم رهبری‌(مد‌ظله العالی) و سند تحول دولت مردمی نسبت به خدمت‌رسانی به فعالین اقتصادی و مردم عزیز و رشد و توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی منطقه نهایت اهتمام خود را معمول دارید.

توفیق روز افزونتان را در انجام وظایف محوله با رعایت مفاد «عهد نامه مدیران» در دولت مردمی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های جناب آقای مهدی کشاورز‌چافچیری در دوران تصدی این مسئولیت قدردانی نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی می‌نمایم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=9496

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: