همزمان با هفته گردشگری؛

برگزاری دوره‌های موج‌سواری در چابهار

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار از برگزاری دوره‌های آموزشی موج‌سواری به میزبانی این منطقه همزمان با هفته گردشگری خبر داد.

 سعید ریگی با اشاره به هدف‌گذاری این معاونت برای توسعه ساختارهای توریسم ورزشی در چابهار گفت: در این کارگاه‌های آموزشی، ۹۷ کارآموز بانو و آقا با اصول و تکنیک‌های اولیه موج سواری آشنا شدند.

ریگی ادامه داد: آشنایی با تاریخچه موج سواری در ایران، یادگیری اصول ایمنی ورود به دریا، آشنایی با جریان‌های کشنده دریا، آبزیان خطرناک و نحوه برخورد با آن ها، تمرینات یوگا و کششی مرتبط با موج سواری از سرفصل های دیگر این کارگاه ها بود.

به گفته وی، استقبال بانوان برای حضور در کارگاه‌های آموزشی موج سواری با ۵۷ کارآموز، بیشتر از آقایان بوده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار ضمن تقدیر از گروه موج سواری داوین برای برگزاری این دوره افزود: دوره‌های آموزشی یاد شده، با مجوز انجمن ورزش‌های موج سواری ایران و با همکاری باشگاه ورزشی مکران آزادی برای علاقمندان برگزار شده است.

ریگی در پایان خاطرنشان کرد: ارتقا زیرساخت ها و پرورش سرمایه های انسانی در حوزه های مختلف گردشگری به معرفی بهتر ظرفیت های چابهار زیبا و حضور بیشتر گردشگران به ویژه در بخش گردشگری ورزشی و سلامت کمک می کند.

شایان ذکر است، بازدید از جاذبه‌های توریستی چابهار شامل؛ انجیر معابد، کوه‌های مریخی، بندرگاه گردشگری بریس، بندر تنگ، منطقه درک و دیدن صنایع دستی دختران چابهاری در دریاچه صورتی از برنامه های دیگری بود که برای شرکت کنندگان در این دوره ها طراحی شد و به انجام رسید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12226

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: