معاون فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد خبر داد؛

جزیره قشم میزبان جشنواره ورزش ماجراجویانه

معاون فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری جشنواره «ورزش ماجراجویانه» در این جزیره خبر داد و گفت: این رقابت های ورزشی از (۲۵ تا ۲۹ تیرماه) در سرزمین آب و آفتاب برگزار می شود.

ادریس راموز، افزود: این مسابقات به مدت چهار روز در رشته‌ های دوچرخه‌ سواری، شتر سواری، دو با مانع، غواصی، شنا، موتورکراس و قایق کایاک در این جزیره برگزار می شود.

راموز ادامه داد: تمام تلاش سازمان منطقه آزاد قشم در اجرا و برگزاری این رقابت های ورزشی معرفی جاذبه‌های گردشگری جزیره قشم به عنوان نگین خلیج فارس در حوزه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری است.

وی با اشاره به اینکه با برگزاری این رقابت‌ها به دنبال معرفی برخی رشته‌ها در قالب یکسری «رویدادهای ماجراجویانه» هستیم، گفت: هدف اصلی و نهایی ما از برگزاری این رقابت ها این است که ورزش‌های ماجراجویانه را در این جزیره برندسازی کنیم تا بتوانیم از ظرفیت برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی در سرزمین عجایب هفتگانه خلیج فارس برخوردار شویم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم اضافه کرد: معرفی و ترویج مناسب جاذبه های جزیره قشم، توسعه و توزیع سفرها به ویژه تورهای گردشگری و ورزشی در این جزیره از جمله اهداف برگزاری این رویداد ماجراجویانه است.

راموز با اعلام اینکه جزیره قشم جزو ذخایر کشور محسوب می شود، تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های فراوانی که در حوزه گردشگری و ورزشی به ویژه ورزش های دریایی و ساحلی در این جزیره وجود دارد، می توان از این فرصت ها برای جذب سرمایه گذار بهره برد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11321

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: