دستاوردهای فراتر از انتظار سازمان منطقه آزاد چابهار از دومین نمایشگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مشهد

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار، در تشریح دستاوردهای دومین نمایشگاه معرفی بسته های سرمایه گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مشهد مقدس، از جذب ۳۲ هزار میلیارد تومان در این نمایشگاه و انعقاد ۶ تفاهم‌نامه داخلی خبر داد.

 محمد هدائی افزود: این سازمان موفق شد که بر اساس طرح‌های توجیهی ارائه شده در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری، ۳۲ هزار میلیارد تومان جذب نماید.

هدائی همچنین بیان کرد: خوشبختانه با همت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار توانستیم با جذب و انعقاد ۶ تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذاران داخلی در بخش‌های مختلف و فروش ۴ بسته از ۱۰۰ بسته سرمایه‌گذاری به متقاضیان در حوزه هایی مانند: فولاد، گردشگری، لجستیک و ترانزیت تفاهماتی انجام شد که ارزش تفاهم‌های صورت گرفته بیش از ۳۲ هزار میلیارد تومان بر آورد شده است.

قابل ذکر است مذاکرات و تفاهم‌های اولیه در خصوص «احداث گلخانه» با رویکرد گردشگری، با نماینده سرمایه‌گذار خارجی با ارزشی بالغ بر ۳۹ میلیون یورو صورت گرفت و مقرر شد پس از اخذ مجوز حمایت سرمایه‌گذاری خارجی (فیپا) اقدامات نهایی انجام شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11460

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: