سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار اعلام کرد:

با عاملان رها سازی پسماندهای کارگاهی و تجاری برخورد جدی می شود

سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار از برنامه ریزی منسجم برای پاکسازی سیما و منظر شهری و برخورد قاطع با عاملان رهاسازی پسماندهای کارگاهی و تجاری در این منطقه آزاد خبر داد.

 عبدالرزاق تخش با اعلام این خبر گفت: توجه به سیما و منظر شهری و ارتقا زیبایی که حس آرامش و امنیت خاطر به شهروندان و گردشگران می دهد، از برنامه های مدون و منسجم این مدیریت در سال جاری است.

تخش با اشاره به لزوم همکاری فعالان اقتصادی و شهروندان در حفظ پاکیزگی شهر برای داشتن امنیت روانی و دید بصری مطلوب افزود: متاسفانه برخی از کارگاه های صنعتی و بازرگانان، پسماندهای کارگاهی و تجاری خود را در معابر شهری رها می کنند که این اقدام، ضمن آسیب به سلامت شهروندان باعث جلوه سیمای نامطلوبی از شهر می شود.

به گفته وی، سازمان منطقه آزاد چابهار متعهد به انجام پروژه های زیباسازی در کنار برنامه های مستمر نظافت شهری است ولی لازمه داشتن شهری پاکیزه، همکاری و تعامل همه بخش ها و شهروندان است.

سرپرست مدیریت امورشهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار خواستار همکاری بیشتر فعالان اقتصادی در این زمینه شد و تاکید کرد: در صورت مشاهده و استمرار در رهاسازی ضایعات و پسماندهای کارگاهی و تجاری، با خاطیان برخورد قانونی شده و موضوع از طریق مقامات قضایی پیگیری می‌شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10651

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: