چالش‌ها و موانع حوزه معاونت توسعه مدیریت سازمان‌های مناطق آزاد کشور بررسی شد

در دومین روز از نشست دو روزه معاونین توسعه مدیریت و مدیران منابع انسانی و امور مالی سازمان‌های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی چالش‌ها و موانع حوزه معاونت توسعه سازمان‌های مناطق بررسی شد.

 معاون توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این نشست گفت: اصول منابع انسانی و امور اداری اگر در بدنه سازمان‌ها تصمیم‌گیری شود قابلیت اجرا و پذیرش بهتری در کل سازمان خواهد داشت.

سید علی موسوی جم افزود: هر تصمیمی که با خرد جمعی گرفته شود با میزان خطا و انحراف کمتری همراه است.

موسوی جم در این نشست ضمن یکپارچه سازی بیمه تکمیلی در همه مناطق به صورت یکسان از معاونین و مدیران منابع انسانی و امور مالی خواست چالش‌ها و معضلات موجود در مناطق خود را به همراه راهکارهای پیشنهادی به منظور پیگیری و رفع این موانع از سوی دبیرخانه ارسال کنند.

وی همچنین از مسئولین حاضر در این نشست خواست هر یک از مناطق در خصوص آخرین ساختار و تشکیلات تفصیلی مصوب شده در اسرع وقت نظرات و پیشنهادات مستدل خود را جهت بررسی و طرح در کارگروه تخصصی شورایعالی در اختیار دبیرخانه قرار دهند.

یکسان‌سازی سامانه‌های اتوماسیون، منابع انسانی و مالی و تهیه پیش‌نویس آئین نامه مالی و معاملاتی برای دبیرخانه شورایعالی و سازمان‌های مناطق آزاد از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

اولین نشست معاونین توسعه مدیریت و مدیران منابع انسانی و مالی سازمان‌های مناطق آزاد کشور با حضور معاونین و مدیران این حوزه و مدیران و کارشناسان امور اداری و مالی دبیرخانه شورایعالی، ۲۵ و ۲۶ مردادماه به میزبانی این دبیرخانه برگزار شد.

هدف از برگزاری این نشست سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی بلندمدت و یکپارچه‌سازی در حوزه منابع انسانی و امور اداری در دبیرخانه شورایعالی و سازمان‌های مناطق آزاد کشور است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11729

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: