مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

راه‌اندازی سامانه صدور مجوز کسب‌وکار حوزه شیلات و کشاورزی مناطق آزاد در قشم برای نخستین‌بار

مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم از راه اندازی سامانه صدور مجوز کسب و کار حوزه های شیلات و کشاورزی مناطق آزاد برای نخستین بار در قشم خبر داد.

مریم نوری بالانجی با بیان این خبر، اظهار کرد: پس از برگزاری چندین جلسه کارگروه تخصصی شیلات و کشاورزی در شورایعالی مناطق آزاد کشور، قشم به عنوان پایلوت راه اندازی سامانه های صدور مجوز کسب و کار حوزه های شیلات و کشاورزی به عنوان حکمران نه کاربر انتخاب شد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته با نهایی شدن و اجرای مصوبات این کارگروه، فرآیندهای سرمایه گذاری در حوزه شیلات و کشاورزی تمامی مناطق آزاد کشور بویژه در منطقه آزاد قشم به عنوان نخستین و بزرگترین جزیره شیلاتی کشور، تسهیل و تسریع می شود.

مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: راه اندازی این سامانه ها در راستای اجرای قانون ماده ۶۵ احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، رفع دوگانگی مدیریت در حوزه شیلات و کشاورزی و تسهیل فرآیندهای سرمایه گذاری این حوزه در جزیره قشم خواهد بود.

نوری بالانجی در پایان خاطرنشان کرد: اعمال حاکمیت منطقه آزاد قشم در عرصه‌های این جزیره موجب رفع مسئله دوگانگی حاکمیت و مانع سرگردانی سرمایه‌گذاران این حوزه در جزیره قشم می شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11821

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: