عملیات بهسازی و نوسازی معابر و مبلمان شهری بزودی آغاز میشود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: طرح بهسازی معابر و مبلمان شهری چابهار تأمین مالی شده و به‌زودی آغاز می‌شود.

 امیر مقدم با اشاره به تأمین منابع مالی موردنیاز طرح بهسازی و نوسازی معابر شهری اظهار داشت: این طرح باهدف توسعه فضای شهری و ارتقا خدمات به شهروندان به‌زودی عملیاتی می‌شود.

مقدم ادامه داد: در این پروژه بخش عمده‌ای از معابر، کانال‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی و مبلمان شهری در محدوده‌های تعیین‌شده، بازسازی و نوسازی می‌شود تا شهر برای ورود به فصول پاییز و زمستان که احتمال بارندگی بیشتر است، آمادگی داشته باشد.

به گفته وی، پس از تصویب طرح الحاق و توسعه محدوده منطقه آزاد چابهار، سازمان در تلاش است تا مطالبات مردم شهر و روستاهای ملحق شده به این منطقه در حوزه‌های عمرانی، بهداشتی، آموزشی، تفریحی، ورزشی، خدماتی و رفاهی را تأمین کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از تصویب بودجه‌ای بالغ‌بر ۱۶۰ میلیارد تومان برای طرح مذکور درراستای تأمین مطالبات به‌حق مردم، خبر داد و گفت: در این طرح، ساماندهی معابر شهرک دی، در اولویت اجرایی قرار دارد و بودجه تصویب‌شده در طول سال جاری بنا به اولویت‌بندی در مناطق مختلف صرف بهسازی و نوسازی خواهد شد.

مقدم در پایان خاطرنشان کرد: با سیاست‌گذاری‌هایی که در سال ۱۴۰۲ از سوی این سازمان طراحی‌شده، توسعه شهری و آبادی روستاها در برنامه‌های اولویت‌دار قرار دارد و تا پایان سال جاری با همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی و دولتی، محدوده منطقه آزاد چابهار شاهد تحولات بزرگی در حوزه زیرساخت‌ها و رفاهیات برای مردم خواهد بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10616

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: