نظام مسائل مناطق آزاد جدید، از اولویت های دبیرخانه شورایعالی است

در این مطلب فهرستی از بهترین فیلم‌های پیمان معادی را، هم در مقام بازیگر و هم در مقام نویسنده، برای شما آماده کرده‌ایم. «درباره‌ی الی» اولین فیلم اصغر فرهادی بود که در جشنواره‌ی بین‌المللی درخشید. اما نگاه‌ها در زمینه‌ی بازیگری بیشتر معطوف
نظام مسائل مناطق آزاد جدید

به اهتمام مدیریت برنامه ریزی و بودجه معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، نشست مدیران اجرایی مناطق آزاد جدید هفتگانه در آستانه تدوین بودجه ۱۴۰۲، برگزار شد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در این نشست بااشاره به اهمیت احصاء و تدوین «نظام مسائل مناطق آزاد جدید»، بر لزوم نقش آفرینی مدیران اجرایی مناطق آزاد جدید در این فرآیند تاکید کرد.
محسن حیدری، توجه به تغییرات ساختاری نوین، تقویت ارتباط میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و وزارت امور اقتصادی و دارایی را برای ایفای عملکرد شایسته در نظام مسائل مناطق آزاد جدید، کلیدی خواند و آنرا مورد تاکید دانست.
در آغاز این نشست، مدیر برنامه ریزی و بودجه دبیرخانه شورایعالی گزارشی از وضع گذشته و موجود مناطق آزاد هفتگانه با تاکید بر فعالیت های حوزه برنامه ریزی و بودجه از جمله مبادله موافقت نامه ها و عملکرد بودجه ارائه کرد.
فتح اله آقاسی زاده، لزوم شکل دهی به رویه واحد و هماهنگ حسابداری مالی برای هزینه کرد بودجه مصوب در تعاملات فی مابین مناطق آزاد جدید و مناطق آزاد معین، تدوین نظام نامه حقوق و دستمزد، همچنین شکل دهی به کریدور واحد در دبیرخانه برای تسریع فعالیت های مناطق آزاد جدید از جمله اولویت های نخست برای بهبود کارکرد مناطق آزاد جدید بشمار می آید.
در پایان این نشست، مدیران اجرایی مناطق آزاد جدید ضمن ارائه عملکرد (اقدامات و فعالیت ها) و برشمردن چالش ها و آسیب ها، از تدوین نظام نامه مسائل مناطق آزاد جدید استقبال کردند و بر تعیین متولی واحد در دبیرخانه شورایعالی برای تسهیل تعاملات مدیران اجرایی مناطق آزاد جدید تاکید کردند.

گفتنی است؛ در این نشست ضمن مروری بر بودجه مصوب ۱۴۰۱ سازمان های مناطق آزاد جدید، در مورد در نظر گرفتن بودجه از محل سفرهای استانی و دیگر منابع بودجه عمومی تبادل نظر شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=8719

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: