نخستین جلسه ستاد جهش سرمایه‌گذاری و صادرات منطقه آزاد ماکو برگزار شد

اولین جلسه ستاد جهش سرمایه‌گذاری و صادرات سازمان منطقه آزاد ماکو با محوریت معرفی بسته های پیشنهادی به سرمایه گذاران خارجی و داخلی برگزار شد.

نخستین جلسه ستاد جهش سرمایه گذاری و صادرات منطقه آزاد ماکو با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، مشاور و قائم‌مقام دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ستاد جهش سرمایه گذاری و صادرات و معاونین و مدیران سازمان برگزار شد.

در این جلسه موضوع برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی به منظور معرفی ۱۰۰ بسته سرمایه گذاری آماده شده در منطقه آزاد ماکو وجذب سرمایه گذاران خارجی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به استقبال سرمایه گذاران خارجی از کشورهای ترکیه، عراق و اقلیم کردستان، کویت، پاکستان و امارات در نمایشگاه ایران اکسپو از بسته های سرمایه گذاری منطقه ازاد ماکو گفت: برگزاری اینگونه نمایشگاه ها باعث می شود تا فرصت‌‌ها و پتانسیل های مناطق آزاد  در معرض اطلاع و انتخاب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قرار گیرد؛ آنها نیز آگاه شوند‌، تسهیل‌گری را ببینند و به‌ واسطه آن در مناطق آزاد حضور پیدا کرده و سرمایه‌گذاری کنند.

حسین گروسی اضافه کرد: رویکرد سازمان منطقه آزاد ماکو در سال جدید جذب سرمایه گذاران خارجی است و در این راستا تمامی مشکلات و موانع بر سر راه سرمایه گذاری در منطقه آزاد ماکو در حال برطرف شدن بوده و سرمایه گذاری در این منطقه قطعا برای آنان سودآور خواهد بود.

همچنین مقرر گردید فرصت ها و بسته های سرمایه گذاری در راستای ایجاد جهش سرمایه گذاری و صادرات از طریق جذب سرمایه گذاران توانمند به منطقه به نحو مطلوبی آماده و در نمایشگاه به مخاطبین معرفی و عرضه گردند.

گفتنی است نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در نیمه دوم تیرماه جاری در شهر مقدس مشهد برگزار می‌گردد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11224

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: