تخصیص تسهیلات کم‌بهره به واحدهای تولیدی سایت صنعتی منطقه آزاد اروند

مدیر توسعه نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند، از تخصیص تسهیلات کم‌بهره به واحدهای تولیدی، جهت تامین مالی و سرمایه در گردش این بخش خبر داد.

 محمد ناظمی بیان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند همواره در حال بررسی و احصاء مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در سایت صنعتی است.

ناظمی با بیان اینکه با بررسی‌هایی که به‌عمل آمده، بیش از ۹۰ درصد مشکلاتی که واحدهای صنعتی دارند، چالش‌های مالی و کمبود سرمایه در گردش است،گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های این سازمان، رفع این قبیل معضلات است و در همین راستا، در سال‌های اخیر برخی از این مشکلات به طُرُق مختلف با کمک این سازمان مرتفع شده است.

وی، تصریح کرد: این قبیل هم‌افزایی‌ و حمایت‌ها، شامل معرفی به بانک‌ها جهت اخذ تسهیلات و سایر روش‌های قانونی موجود بوده است.

مدیر توسعه نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند یادآور شد: در حال حاضر، با همکاری «شرکت زنجیره تأمین مالی دانش» در راستای حمایت مالی از واحدهای صنعتی و در جهت تأمین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت این شرکت‌ها، تسهیلاتی با نرخ بهره بسیار پایین ارائه شود که این فرآیند، به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

ناظمی خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی که به این تسهیلات نیاز داشته باشند از طریق معرفی به بانک ملی ایران می‌توانند آن را دریافت کنند.

وی با اشاره به وجود گزینه های دیگر حمایتی برای تأمین مالی شرکت‌ها گفت: در آینده نزدیک، سایر مشکلات را نیز می‌توانیم با کمک سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی مرتفع کنیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12261

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: