نقش اثرگذار سازمان منطقه آزاد اروند در پیش برد اهداف آموزش و پرورش

معاون حقوقی و‌ امور مجلس وزارت آموزش و پروش در نشستی با مدیرعامل و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از حمایت ها و اقدامات انجام شده توسط این سازمان در حوزه های مختلف آموزش و پروش، تقدیر کرد.

در سفر اخیر معاون حقوقی و‌ امور مجلس وزارت آموزش و پروش، نشستی با مدیرعامل و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان و دیگر مسئولین مربوطه؛ در راستای حمایت بیش از پیش سازمان منطقه آزاد اروند از امر آموزش، برگزار شد.

در این دیدار ضمن تقدیر و قدردانی از فعالیت های سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص حمایت از امر آموزش و نگاه ویژه این سازمان جهت رشد و ارتقاء آموزش و پرورش‌، تأکید شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در این نشست از انعقاد تفاهم نامه ای با اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در خصوص تجهیز مدارس به سیستم سرمایشی، میز و نیمکت و زیباسازی که در روزهای آتی به امضا خواهد رسید، خبر داد و افزود: سازمان منطقه آزاد اروند در سال جاری ضمن حمایت از اردوهای آموزشی نظیر« یاوران ولایت»، «حلقات صالحین»، «راهیان پیشرفت» آمادگی دانش آموزان برای امتحانات کنکور، برگزاری کارگاه های آموزشی، حمایت از مراسم هفته معلم و تقدیر از مقام شامخ معلمان و اجرای طرح های دیگری نظیر «معراج»، توسعه «فحک»، مرمت، تجهیز و ایاب و ذهاب مدارس «حسان» شهرستان های آبادان و خرمشهر و حمایت از دانش آموزان بی سرپرست، بد سرپرست و کم برخوردار را در دست اجرا دارد.

حجت الاسلام والمسلمین هادی زرشناس آموزش را یکی از عوامل مهمی دانست که تاثیر قابل ملاحظه ای بر بهره وری دارد و می تواند نقش مؤثری در افزایش آن ایفا نماید.

درخواست کد دانشگاه فرهنگیان آبادان و جذب نیروی انسانی متخصص، مطالبه مسئولین سازمان منطقه آزاد اروند از شخص معاون وزیر در این نشست بود.

شایان ذکر است منطقه آزاد اروند با داشتن جمعیتی بالغ بر ۱۰۶ هزار دانش آموز و ۶۰۰ مدرسه در مقاطع مختلف، بیشترین جمعیت و ظرفیت آموزشی در بین مناطق آزاد کشور را دارد که با توجه به این آمار می توان گفت یک دوم جمعیت دانش آموزی در اروند متمرکز شده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12192

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: