اشتغالزایی دو هزارو ۹۴ نفر در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای تاسیس منطقه ویژه اقتصادی استان تاکنون برای دوهزار و ۹۴ نفر اشتغالزایی شده است، گفت: انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری نشان دهنده اهمیت جایگاه کار و کارگری است.

حسین زارعی در مراسم جشن تجلیل از کارگران نمونه سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان با بیان اینکه میزان اشتغالزایی از ابتدای عملیاتی شدن منطقه ویژه اقتصادی تاکنون دو هزارو ۹۴ نفر است اظهارداشت: در دو سایت مرکزی و مرزی منطقه ویژه اقتصادی از ابتدای عملیاتی شدن منطقه تاکنون ۱۷۰ نفر و واحدهای مستقر در دو سایت مرکزی و مرزی منطقه ویژه در زمان بهره بذداری هزارو ۹۲۴ نفر است.

زارعی افزود: همچنین از ابتدای فعالیت منطقه ویژه اقتصادی تا کنون به صورت غیر مستقیم در دو سایت مرکزی و مرزی با توجه به خدمات صادراتی به کشور افغانستان و در قالب کارشناسان، تکنسین ها، پیمانکاران، کارگران، ناوگان حمل و نقل تعداد ۵۵۰۰۰ نفرفعالیت نموده اند.

وی با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: شعار سال نشان دهنده اهمیت کار و کارگر و تولید و بهره وری در جامعه است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی افزود: به نظر من تنها راه برون رفت از مشکلات و چالش‌های حوزه اقتصادی کشور، مهار تورم و رشد تولید است.

زارعی با تاکیدبراینکه کارگران، عامل اصلی حرکت جامعه به سوی تولید و رشد هستند، گفت: حمایت از این قشر به طور قطع به افزایش تولید و مهار تورم منجر می شود و زمینه عملی برای تحقق شعار سال است و در واقع نامگداری امسال نشان از نقش و جایگاه کار و کارگر در امر تولید و بهره وری در جامعه دارد.

وی افزود: تلاش کارگران موجب شکوفایی کشور و توسعه اقتصادی می شود و هفته کارگر فرصتی برای قدردانی از زحمات افرادی است که در عرصه تولید کار می‌کنند، کارگرانی که برای تحقق شعار امسال آستین همت بالا زده‌اند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10443

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: