معاون سازمان بازرسی كل كشور:

منطقه ویژه اقتصادی پیام دارای ظرفیت های زیادی در بخش تولیدی است

نماینده اعزامی رییس قوه قضاییه به منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: پیام مجموعه ای با ظرفیت های عظیم تولیدی و خدماتی است که در کنار پایتخت قرار گرفته است.

مشکلات و موانع کاری شرکت های دانش بنیان و منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در آستانه سفر رییس قوه قضاییه به استان البرز با حضور نماینده حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین اژه ای بررسی شد.
معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی بازرسی کل کشور و نماینده اعزامی رییس قوه قضاییه به منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در حاشیه بازدید از این منطقه با اشاره به استقرار ۳۰ شرکت دانش بنیان در منطقه، افزود: امروز موانع کاری و مشکلات این شرکت ها موردبررسی قرار گرفت و نتایج آن پس از بررسی درسازمان بازرسی کل کشور و قوه قضائیه اعلام خواهد شد.
محمدمهدی بلندیان در این بازدید با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام دیدار و گفتگو کرد و از عملکرد مجموعه در سال گذشته مطلع شد.
بلندیان بیان کرد: سازمان بازرسی کل کشور  در تلاش است تا در کنار دولت در مسیر اهداف و سیاست های کلی نظام اسلامی گام های موثری برای رفع مشکلات دستگاه های اجرایی بردارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=10238

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: