مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان:

یک‌هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم ایجاد می‌شود

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم گفت: با توجه به گسترش حجم سرمایه‌گذاری و اقدام‌های انجام شده برای تسهیل و افزایش ظرفیت تولید در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، تا یک سال‌آینده حداقل یک‌هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید در واحدهای صنعتی این منطقه ایجاد خواهد شد.

محمود داودآبادی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: گسترش سرمایه‌گذاری و اشتغال رویکرد اصلی فعالیت‌ها در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان است و در همین راستا بستری فراهم شده تا مدیران واحدهای صنعتی مستقر در این مجموعه در همه روزهای سال حتی روزهای تعطیل برای پیگیری کارهای خود به مدیران منطقه دسترسی داشته باشند.

داودآبادی با اشاره به تفاهم و تعامل ایجاد شده در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در راستای توسعه اقتصاد استان و کشور، افزود: این ارتباط دوسویه میان تولیدکنندگان و مدیران موجب شده‌ تا این منطقه در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار گیرد و روز به روز شاهد استقبال بیشتر ایشان برای راه اندازی واحد صنعتی در این منطقه باشیم.

وی ادامه داد: یکی از بخش‌های محوری مورد توجه در فرآیند توسعه منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، گسترش فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در این منطقه است که به همین منظور تسهیلات خوبی برای تخصیص زمین رایگان در منطقه به بهره‌برداران این شرکت‌ها نیز درنظر گرفته‌ شده‌است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم افزود: بیش از ۲هزار ۵۰۰ نوع محصول متنوع در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی، مشتقات نفتی و قطعات فلزی در این منطقه تولید و بخشی از آن به کشورهای هدف صادر می‌شود.

داودآبادی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری موجود در این منطقه ویژه اقتصادی در راستای تسهیل صادرات برنامه ریزی شده و با توجه به نیاز بازارهای کشورهای اطراف به کالاهای متعدد و مناسب سازی هزینه‌های تمام شده کالاهای تولیدی در این منطقه، فرصتی مناسب برای سرمایه گذارانی که محصولات صادرات محور تولید می‌کنند، در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان فراهم شده‌است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11843

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: