با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری:

زیست بوم نوآوری و فناوری در منطقه ویژه اقتصادی پیام توسعه می یابد

طی انعقاد توافق‌نامه و با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، زیست بوم نوآوری و فناوری کشور در منطقه ویژه اقتصادی پیام توسعه می‌یابد.

باهدف تقویت و توسعه منطقه ویژه نوآوری پیام، توافق‌نامه همکاری مشترک بین پیام و معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به امضا رسید.

بنابراین گزارش، توسعه منطقه ویژه نوآوری پیام از طریق ایجاد ارتباط بین زیر ساخت های موجود در این منطقه اعم از گمرک، فرودگاه، بخش های صنعتی، مرکز تبادل اینترنت بین المللی، ساختمان و سازمان های موجود و شرکت های فعال در حوزه فناوری اِطلاعات، حوزه هوانوردی، هوافضا و حوزه شهر هوشمند در اراضی، سوله و مستحدثات از مهم ترین موضوعات این توافق‌نامه است.

بر اساس این گزارش، حمایت از توسعه کاربرد فناوری‌های مرتبط با اقتصاد دیجیتال، هوا فضا و شهر هوشمند و ارتقا کارکردهای نظام نوآوری و فناوری، حمایت و بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و فناور، تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی و همکاری و مشارکت در توسعه بازار تخصصی صنایع هوا فضا از جمله اهداف امضای توافق نامه بین منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری است.

این گزارش می افزاید: در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، در بازدیدی که روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور که از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام داشت بر تقویت زیست بوم نوآوری در این منطقه تاکید که به همین منظور توافق‌نامه‌ای بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و پیام به امضا رسید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11475

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: