منطقه آزاد اروند می‌تواند منشا بازگشایی گره‌های «اقتصاد دریامحور» باشد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تلاش می‌شود تا منطقه آزاد اروند به سهم خود بتواند با انجام لایروبی آبراه اروند و مسیر کشتی‌ها، منشا بازگشایی گره‌های اقتصاد دریامحور باشد و نسبت به افزایش مراودات اقتصادی اقدام نماید.

سردار غلامرضا جلالی، در حاشیه نشست ستاد پدافند غیرعامل منطقه آزاد اروند، بیان کرد: منطقه آزاد اروند زیرساخت‌های بسیار خوبی برای فعالیت‌های اقتصادی به‌وجود آورده که با توجه به شرایطی که برای اداره شهرهای آبادان و خرمشهر مبنی بر دوگانگی حاکمیتی ایجاد شده و این دو شهر ذیل محدوده منطقه آزاد قرار گرفته‌اند‌، تعارض وظایفی ایجاد شده که فعالیت‌های سازمان منطقه آزاد اروند را تا حدودی تحت تاثیر قرار داده است‌.

سردار جلالی افزود: موارد احصاء شده منطقه در مرکز پیگیری و منتقل خواهد شد و در راستای تفکیک وظایف اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت تا این سازمان بتواند وظایف ذاتی خود را در راستای ایجاد رونق اقتصادی دنبال کند.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های «توسعه دریامحور» از سوی مقام معظم رهبری در چند روز گذشته، ادامه داد: تلاش می‌شود تا منطقه آزاد اروند به سهم خود بتواند با انجام لایروبی آبراه اروند و مسیر کشتی‌ها، منشا بازگشایی گره‌های اقتصاد دریامحور باشد و نسبت به افزایش مراودات اقتصادی اقدام نماید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12589

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: