بهسازی و ارتقاء زیرساخت‌های سایت صنعتی منطقه آزاد اروند

مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند، از بهسازی و ارتقاء زیرسخت‌های شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر در قالب پروژهای عمرانی و غیر عمرانی با حمایت سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد.

 محمد ناظمی، با بیان اینکه فراهم‌آوری زیرساخت برای فعالیت سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان با هدف تحقق شعار سال و پیشرفت تولیدات داخلی در حال صورت پذیرفتن است، بیان کرد: پروژه بهسازی و ارتقاء محیط و زیرساخت شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر در حیطه عمران و غیر عمرانی از محل اعتبارات داخلی سازمان منطقه آزاد اروند، در حال اجرا است.

ناظمی افزود: احداث خطوط فاضلاب به متراژ چهار هزار ۵۰۰ مترطول، آسفالت خیابان‌های شهرک صنعتی آبادان به طول چهار هزار ۷۰۰ متر، ارائه خدمات تنظیفات خیابان‌های سایت صنعتی، ارائه خدمات آتش‌نشانی حرفه‌ایی با تجهیز ۲ ایستگاه در شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر، از جمله این اقدامات است.

وی، تصریح کرد: بازسازی دیوار پیرامونی سایت صنعتی با هدف بالا بردن امنیت، رنگ‌آمیزی جداول بتنی، خط‌کشی معابر به طول ۴۰ کیلومتر، احداث زمین فوتبال چمن مصنوعی در شهرک صنعتی خرمشهر، هرس نیزارها و علف‌های هرز به منظور ایجاد محیط زیبا در سایت صنعتی، از دیگر اقداماتی بود که تا کنون در راستای ارتقاء زیرساخت‌های سایت صنعتی منطقه آزاد اروند، صورت پذیرفته است.

مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند با اشاره به احداث خطوط برق فشار متوسط ۳۳ کیلو ولت به طول ۶۴۰ متر، نصب تابلوهای اسامی خیابان‌ها جهت تسهیل آدرس‌یابی و نصب علائم ترافیکی جهت جلوگیری از حوادث رانندگی، گفت: رفع نواقص موجود در سایت صنعتی نظیر زیرساخت‌های مخابراتی و روشنایی معابر نیز در دستور کار این مدیریت است که در آینده نزدیک رقم خواهد خورد.

ناظمی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا محیطی آرام و امن با دسترسی‌ آسان را برای سرمایه‌گذاران مهیا کرده و در این امر پرسنل تلاشگر سایت صنعتی منطقه آزاد اروند به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت تولیدکنندگان هستند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=12406

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: