بهره‌مندی دفاتر مسافرتی چابهار از خدمات سفرکارت

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: دفاتر مسافرتی چابهار با همکاری بانک مهر ایران از خدمات سفر کارت بهره‌مند می‌شوند.

 محمد سعید موسایی باغستانی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور آرش رضایی، رییس بانک مهر ایران در چابهار گفت: این جلسه در راستای اجرایی کردن تفاهم‌نامه همکاری بین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور و بانک مهر ایران باهدف فعال سازی خدمات سفرکارت صورت گرفت.

موسایی باغستانی ادامه داد: با فعال سازی این کارت، دفاتر خدماتی دارای مجوز از سوی مدیریت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار به بانک مهر ایران شعبه چابهار معرفی می‌شوند و براساس توانمندی‌های مالی و اعتباری خود، می‌توانند برای مشتریان علاقمند به سفر، تسهیلات بانکی دریافت کنند.

به گفته وی، در این طرح، گردشگران می‌توانند با معرفی از سوی دفاتر مسافرتی به بانک، تا ۸۰ درصد از هزینه سفر خود را به صورت تسهیلات بانکی با بازپرداخت بین ۶ تا ۱۴ ماهه پرداخت کنند.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد چابهار همچنین از امکان بهره‌مندی از این تسهیلات برای مراکز تفریحی ساحلی و دریایی در این منطقه خبر داد و افزود: تلاش ما برای بهره‌مندی همه شهروندان و گردشگران با هرگونه توان مالی، از امکانات تفریحی و رفاهی در این منطقه آزاد است.

گفتنی است، تفاهم‌نامه همکاری میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف مردمی‌سازی و توسعه گردشگری با فراهم کردن زیرساخت مالی مناسبی همچون سفرکارت، در اسفندماه ۱۴۰۱ منعقد و به تمامی مناطق آزاد ابلاغ شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://fznews.ir/?p=11622

fznews

fznews

منتظر دریافت گزارش های شما عزیزان جهت بررسی و انتشار در پایگاه خبری مناطق آزاد ایران هستیم

اخبار مرتبط:

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

رسپینا
هاستیران

تصویر روز:

پیشنهادی: